لوازم امنیتی ضروری برای راه اندازی فروشگاه ها 1

راه های جلوگیری از سرقت

شروع و یا گسترش یک کسب و کار میتواند ایده ای بسیار خوب جهت بالا بردن درآمد و یا سطح شغلی یک بیزینس باشد ولی از طرفی با چالش های بسیاری همراه است. علاوه بر سرمایه اولیه، یافتن جایی مناسب، کادری مناسب برای انجام کارها، مشورت با دیگران و بسیاری از چالش های دیگر میتواند در این راه وجود داشته باشد.

ولی این تازه ابتدای کار است برای شروع راه اندازی فروشگاه ها، از زمان شروع به کار چالش های دیگری پیش روی شما خواهد بود مانند نحوه ی تامین امنیت فروشگاهتان، حفظ سرمایه خود در طولانی مدت، جلوگیری از سرقت ها و مزاحمت های احتمالی، حفظ امنیت مراجعه کنندگان و موارد دیگر. کسب و کار های بسیاری وجود دارند که در کوتاه مدت به دلیل عدم توجه به این مسائل مورد سرقت های کوچک و بزرگ قرار  گرفته اند و سرمایه خود را از دست داده اند , و یا دچار ضررهای کوچک و یا گاهی غیرقابل جبران شده اند. آیا شما در شروع کسب و کار خود و راه اندازی فروشگاه خود راهی را برای جلوگیری از موارد احتمالی در نظر گرفته اید؟

امنیت در خانه و محل کار
امنیت در خانه و محل کار

علاوه بر رعایت اصول امنیتی برای جلوگیری از سرقت موارد حفاظتی دیگری نظیر سیستم های کنترل و نظارتی حریق و انتشار گاز و دود هستند که به نوبه ی خود سهم بزرگی را جهت تامین امنیت جانی و مالی شما ایفا میکنند.

رعایت اصول امنیتی و حفاظتی علاوه بر تضمین حفظ امنیت سرمایه شما میتواند در به وجود آوردن محیطی آرام برای کارکنان فروشگاه نیز مسئله ای حیاتی باشد تا بدون دغدغه به وظیفه ی اصلی خود پرداخته و کار خود را با بهره وری بالایی انجام دهند.

حال این سوال مطرح میشود که چه سیستم های نظارتی و امنیتی برای شروع کسب و کار فروشگاه شما نیاز است؟

دوربین های مادون قرمز
دوربین های مداربسته

 

در ابتدا به بدیهی ترین آن ها یعنی دوربین های مدار بسته اشاره میکنیم. وجود دوربین هایی که در نقاط مناسب فروشگاه شما نصب شوند به طوری که قسمت های حساس مانند صندوق، کالا های موجود در فروشگاه و ورود و خروج افراد را تحت نظارت قرار دهند بسیار ضروری می باشد. از طرفی وجود دوربین های مدار بسته برای کنترل عملکرد کارکنان فروشگاه نیز ضروری می باشد به خصوص برای مواقعی که شما برای مدتی امکان حضور در محل کسب و کار خود را ندارید. دوربین های مدار بسته علاوه بر اینکه یک عامل بازدارنده برای سارقان به شمار می آیند امکان ضبط و نگهداری تصاویر و فیلم ها و یا حتی ارسال آنها به تلفن هوشمند شما را نیز دارند. اکنون با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته امکان دید در شب را دارا می باشند و حتی در شب نیز میتوانند تصاویر و فیلم های با کیفیت مناسب را در اختیار شما قرار دهند.

راه های جلوگیری از سرقت
دوربین های مداربسته
imenberoz